Egna



Min allra första bloggdesign, hehe det var tider...


Det var jul och jag ville reflerktera det med bloggen, det vart en röd och grå blogg med jultema



Den andra bloggdesignen jag gjorde
jag var inne mycket för grön då och sommarens färger



Den jag försökte mig på en solid bakgrund för första gången. Det vart grå och väldigt enkelt med detaljer av orange, min favoritfärg


Jag ville ha en blogg som visade min favoritfärg orange



Jag gjorde en blogg til en annan och fastnade lite för det. Det vart dock lite för mycket rosa för min smak


Jag ville ha lite mindre rosa så tonade ner


Det vart mycket på menyn så jag fick skapa nen dubbel och ändrade länkarna till dropdownmenyer istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Besökare:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag: